LAPIERRE Sensium 3.0 je silniční kolo na pevném aerodynamickém hliníkovém rámu s kvalitní výbavou a řazením SHIMANO Tiagra 2x10 rychlostí. Užijte si našlapanou silničku za cenově příznivých podmínek.
Lehké, tuhé a pohodlné vytrvalostní silniční kolo LAPIERRE Sensium je skvělým pracantem a ideálním společníkem na dlouhé trasy. Pevný hliníkový rám ze slitiny Supreme 5 a kvalitní komponenty Shimano se postarají o to, aby vše šlapalo, jak má. Poohlížíte-li se po silničním kole s výborným poměrem cena/výkon, Lapierre Sensium je model, který splní vaše představy na 200 %.
Výhodou ráfkový brzd(V-Brake) je nízká cena, nízká hmotnost a jednoduchost servisu. Oproti tomu se hůře chovají za nepříznivého počasí, což lze částečně řešit volbou kvalitních brzdových špalků. V-brake brzdy se v dnešní době nejvíce používají na kola krosová, levnější modely horských kol a kola dětská.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Velikost | XS | S | M | L | XL | 2XL | ||||||
Velikost kol | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | ||||||
Výška postavy (cm) | 155 - 162 | 160 - 172 | 170 - 182 | 180 - 190 | 188 - 195 | 195 a více | ||||||
ST délka sedlové trubky (mm) | 460 | 490 | 520 | 550 | 580 | 610 | ||||||
TT délka horní trubky (mm) | 520 | 532 | 547 | 565 | 585 | 600 | ||||||
HT délka hlavové trubky (mm) | 125 | 145 | 165 | 185 | 205 | 220 | ||||||
SA úhel sedlové trubky (stupně) | 74,5 | 74,5 | 74 | 73,5 | 73 | 73 | ||||||
HA úhel hlavové trubky (stupně) | 71,5 | 72 | 72,5 | 73 | 73 | 73,5 | ||||||
Stack (mm) | 521 | 542 | 530 | 547 | 567 | 585 | ||||||
Reach (mm) | 375 | 381 | 385 | 392 | 400 | 411 | ||||||
BB Drop (mm) | -67,5 | -67,5 | -67,5 | -67,5 | -67,5 | -67,5 | ||||||
RC délka řetězové vzpěry (mm) | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.
Vášeň a inovace: unikátní styl, přesná představa o tom, jak mají kola vypadat
Již více než 60 let kombinuje LAPIERRE™ technologické inovace, design, pozornost na detail a zkušenosti z nejdůležitějších závodů aby nabízel nejefektivnější kola.
Ať už jezdíte silniční nebo MTB závody, či se rádi projíždíte ve volném čase, v kolekci LAPIERRE™ naleznete kolo vašich snů.
LAPIERRE™ jako lídr high-endových kol na francouzském trhu a postupně dobývá i zbytek světa.
60 let inovací a neustále zdokonalovaní vlastních patentovaných systémů zadního pružení (OST a FPS2) jsou skutečným technologickým přínosem ve světě MTB.
Našim stálým a dlouhodobým cílem je optimalizovat hmotnost kol. I když patří naše kola k nejlehčím na trhu, odmítáme přijímat zbytečná rizika, která by mohla ohrozit spolehlivost našich kol.
Testováno profesionálními závodníky!
Kvalita našich kol je denně prověřována jezdci týmů FDJ, LAPIERRE XC, LAPIERRE SAAB SALOMON a samotným Nicolasem Vouillozem.
Naši inženýři se aktivně podílejí a testování spolu s týmovými jezdci.
Ruční výroba
Důsledná kontrola a zapojení každého zaměstnance je nezbytností. Všechna LAPIERRE™ kola jsou skládána ve Francii mechaniky podepsanými na Bike Pass, který je doručován spolu s kolem. Takto je možné kontrolovat kvalitu každé fáze výrobního procesu.
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.