LAPIERRE Aircode DRS 5.0 Di2 je vstupním modelem řady Aircode, který nabízí lehký, velmi tuhý karbonový aero rám s kompletní integrací kabeláže. Jeho výbavu tvoří elektrická sada Shimano 105, karbonová řídítka a zapletená kola DT Swiss E1800 Spline.
LAPIERRE Aircode DRS je aerodynamická střela s kompletní integrací kabeláže. Ta je kvůli vylepšení křivek rámu a aerodynamice kompletně skrytá v řídítkách a v samotném rámu. Agresivnější geometrie napomáhá ještě lepším výkonům a mírně prodloužená horní rámová trubka zajišťuje nižší posed a tím i nižší odpor vzduchu. Provedení sedlových vzpěr a jejich napojení do horní rámové trubky rozptyluje vibrace a zmírňuje ohybovou sílu sedlové trubky i sedlovky. S Aircodem tak dosáhnete rychlosti i zcela hladké jízdy v jakémkoliv terénu. V kombinaci s bezdušovými koly se jízda stává požitkem. Model DRS 5.0 Di2 je osazen špičkovou elektrickou sadou Shimano 105 s velkou výdrží za příznivých cenových podmínek.
Dominujte konkurenci
Proleťte s lehkostí rovinatým i kopcovitým terénem a nechte své soupeře za sebou díky nepřekonatelné rychlosti karbonového kola Aircode DRS 5.0 Di2.
Zažijte pohodlí a rychlost
Díky technologii 3D Tubular a aerodynamickému rámu můžete dosahovat maximálních rychlostí a zároveň si užívat pohodlnou jízdu i na těch nejstrmějších svazích.
Navrženo profesionály
Tomuto závodnímu kolu ověřenému ve větrném tunelu důvěřují profesionální sportovci pro jeho bezkonkurenční odezvu, výkon a odolnost.
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.
Velikost | XS | S | M | L | XL | |||||
Velikost kol | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | |||||
Výška postavy (cm) | 155 - 162 | 160 - 172 | 170 - 182 | 180 - 190 | 188 a více | |||||
ST délka sedlové trubky (mm) | 440 | 460 | 490 | 520 | 550 | |||||
TT délka horní trubky (mm) | 520 | 531 | 547 | 568 | 587 | |||||
HT délka hlavové trubky (mm) | 105 | 120 | 140 | 160 | 180 | |||||
SA úhel sedlové trubky (stupně) | 74 | 74 | 74 | 73,5 | 73,5 | |||||
HA úhel hlavové trubky (stupně) | 72 | 72 | 73 | 73 | 73 | |||||
Stack (mm) | 501 | 516 | 538 | 557 | 580 | |||||
Reach (mm) | 376 | 383 | 393 | 403 | 415 | |||||
BB Drop (mm) | -67 | -67 | -67 | -67 | -67 | |||||
Offset vidlice (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | |||||
Délka vidlice (mm) | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | |||||
WB rozvor kol (mm) | 969 | 981 | 989 | 1005 | 1014 | |||||
RC délka řetězové vzpěry (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
Vášeň a inovace: unikátní styl, přesná představa o tom, jak mají kola vypadat
Již více než 60 let kombinuje LAPIERRE™ technologické inovace, design, pozornost na detail a zkušenosti z nejdůležitějších závodů aby nabízel nejefektivnější kola.
Ať už jezdíte silniční nebo MTB závody, či se rádi projíždíte ve volném čase, v kolekci LAPIERRE™ naleznete kolo vašich snů.
LAPIERRE™ jako lídr high-endových kol na francouzském trhu a postupně dobývá i zbytek světa.
60 let inovací a neustále zdokonalovaní vlastních patentovaných systémů zadního pružení (OST a FPS2) jsou skutečným technologickým přínosem ve světě MTB.
Našim stálým a dlouhodobým cílem je optimalizovat hmotnost kol. I když patří naše kola k nejlehčím na trhu, odmítáme přijímat zbytečná rizika, která by mohla ohrozit spolehlivost našich kol.
Testováno profesionálními závodníky!
Kvalita našich kol je denně prověřována jezdci týmů FDJ, LAPIERRE XC, LAPIERRE SAAB SALOMON a samotným Nicolasem Vouillozem.
Naši inženýři se aktivně podílejí a testování spolu s týmovými jezdci.
Ruční výroba
Důsledná kontrola a zapojení každého zaměstnance je nezbytností. Všechna LAPIERRE™ kola jsou skládána ve Francii mechaniky podepsanými na Bike Pass, který je doručován spolu s kolem. Takto je možné kontrolovat kvalitu každé fáze výrobního procesu.
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.