Jakmile budeme u Vaší objednávky evidovat platbu, obdržíte potvrzující email. Aktuální stav své objednávky můžete sledovat v sekci Můj účet v podrobnostech dané objednávky.
V tomto případě zašlete na adresu obchod@bike-eshop.cz email potvrzení o provedené transakci. Nezapomeňte prosím do předmětu uvést číslo Vaší objednávky.
Nahlédněte do Vašeho internetového bankovnictví, pokud je u platby uveden správný účet a správný variabilní symbol, platba v pořádku proběhne. Máte-li i nadále pochybnosti je možné nám zaslat potvrzení o provedené transakce na obchod@bike-eshop.cz. Nezapomeňte prosím uvést číslo Vaší objednávky.
K vyřízení úvěru budete potřebovat dva doklady totožnosti, které obsahují Vaší fotografii (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz, nebo zbojní průkaz) a poslední měsíční výpis z Vašeho bankovního účtu.
Zboží kde je uvedeno skladem s počty kusů je dostupné k okamžitému odběru na naší centrální prodejně. Naše ostatní pobočky slouží jako výdejny předem objednaného zboží.
Zřejmě objednáváte zboží, na které se slevový kupón nevztahuje, nebo již skončila jeho platnost. Z tohoto důvodu se bohužel sleva již neprojeví.
Do zprávy nezapomeňte uvést kód výrobku, případně celý název.
Nemáte český návod k Vámi zakoupenému produktu? Napište nám a my Vám jej zašleme.
Elektronickou verzi dokladů si můžete stáhnout zde. V případě, že jste zboží zakoupili na prodejně, napište nám prosím zprávu.
Do níže uvedeného kontaktního formuláře nám napište číslo dokladu a údaje, které požadujete opravit.
Upozorňujeme, že:
1. Opravy jsou možné pouze u fakturačních údajů (adresa, změna IČ).
2. Oprava je možná pouze v roce vzniku daného dokladu.
3. Změna z firmy na koncového zákazníka nebo z firmy na firmu jinou není možná.
4. Po vystavení dokladu není možné jeho rozdělení na více dokladů.
5. Není možná změna názvu zboží nebo služeb na dokladu.
Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s naší pobočkou. Prosíme napište, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.
Je nám líto, že jste nebyli spokojeni se zakoupeným zbožím. Prosíme napište, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.
Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s naší telefonickou podporou. Prosíme napište, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.
Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s vyřízením reklamace. Prosíme napište, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.
Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s vyřízením objednávky. Prosíme napište, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.
Pokud je reklamace u dodavatele, nemáme bližší informace k jejímu vyřízení.
Ihned jak bude reklamace vyřízena, budeme Vás informovat.
Je nám velice líto, že jste neobdrželi veškeré zboží dle faktury. Prosím napište konkrétně, jakého produktu se problém týká, ihned zajistíme nápravu.
Obdrželi jste zboží, jehož parametry neodpovídají popisu zboží na našich webových stránkách? Prosím napište o jaký produkt se jedná a my ihned záležitost prověříme a zajistíme nápravu.
Nemáte český návod k Vámi zakoupenému produktu? Napište nám a my Vám jej zašleme.
Našli jste chybný popisek u zboží? Napište nám prosím, urgentně jej opravíme.
V případě jakéhokoliv technického problému (týkajícího se webu) nás prosím kontaktujte, rádi Vám s problémem pomůžeme. Při popisu problému nezapomeňte uvést postup, jak problém nasimulovat a jaký prohlížeč používáte.
Našli jste chybný popisek u zboží? Napište nám prosím, urgentně jej opravíme.
Našli lepší nabídku stejného zboží, která je skladem? Napište nám kód nebo stránku produktu na našeeshopu a pak přesný odkaz konkurence a zažádejte o lepší cenu. Více o garanci nejlepšího nákupu.