ZOBRAZIT KATALOG
-12%
Lapierre ProRace 4.9 2020 (29)
Lapierre ProRace 4.9 2020 (29)
Lapierre ProRace 4.9 2020 (29)
Lapierre ProRace 4.9 2020 (29)
Lapierre ProRace 4.9 2020 (29)
Tabulka velikosti k postavě

Lapierre ProRace 4.9 2020 (29)

Hodnocení(0x)

Horské kolo Lapierre ProRace 4.9 s převody Sram 1x12, hliníkovým rámem, vzduchovou vidlicí a koly o průměru 29 palců. Celková hmotnost je cca 12,1 kg. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
39 990.0 Kč
 

CENA BEZ DPH
33 049.5 Kč | DPH 21 %
CENA BĚŽNÁ
44 990.0 Kč
SLEVA
5 000.0 Kč
 
39 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
109497
NAŠE SLUŽBY
PRIVÁTNÍ NÁKUP

Domluvte si čas a naši odborníci Vám bez front a stresů poradí.

»
DOMLUVIT PRIVÁTNÍ NÁKUP
X
Rádi Vám poradíme.
Budeme se věnovat jenom Vám a zodpovíme všechny vaše otázky. Společně pro vás vybereme tu nejvhodnější variantu.
Kdo se vám bude věnovat:

Martin

"Jízdu na kole miluju. Většinu času trávím na silničce a kdykoliv mám volno, vyrazím na švih. Zajímám se o dění v cyklistice, sleduji trendy a vývoj. Pomůžu Vám při výběru kola, doplňků nebo komponentů."

Radim

"O kola se zajímám spoustu let, rád si svoje kolo opravuju a vylepšuju, aby bylo dokonalé :). S výběrem Vám rád poradím."
CHCI SJEDNAT KONZULTACI ZDARMA
X
ZÁVOZ KOLA

Kolo po Praze zaveze v domluvený čas náš odborník.

»
MONTÁŽ DOPLŇKŮ

Vybrané doplňky zdarma na kolo namontujeme a nastavíme.

»
GARANČNÍ PROHLÍDKA

Garanční prohlídka ZDARMA.

»
DOPRAVA ZDARMA

Dopravu po ČR máte u nás zdarma.

»
SERVIS KOL

Využijte specializovaného servisu na kola.

»
TEST CENTRUM

Vyzkoušejte než nakoupíte.

»

Detailní informace k produktu Lapierre ProRace 4.9 2020 (29):


Horské kolo Lapierre ProRace 4.9 s převody Sram 1x12, hliníkovým rámem, vzduchovou vidlicí a koly o průměru 29 palců. Celková hmotnost je cca 12,1 kg.

Cenově dostupný model závodního horského kola Lapierre ProRace má rám i geometrii přizpůsobenou cross-country disciplínám. Ať už jste začátečníci nebo pokročilí jezdci, vychutnejte si výkon a pohodlí polotuhého hliníkového rámu posazeného na 29" kolech. Lapierre ProRace je postavený pro přesnost, efektivitu a rafinovanost. Bude vaším skvělým parťákem během pohodových vyjížděk i náročných jízd, kterých si můžete s tím to hardtailem užít dosyta.

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT400
Hmotnost
12,1 kg
Kliky
Sram SX Eagle
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Fastace DF813
Náboj - zadní
Fastace DR813
Pastorky
Sram CS PG-1210
Pastorky - rozsah zubů
11-50z
Pevná osa
ANO - přední / zadní
Pláště
Maxxis Ardent 2,20, Maxxis Ikon 2,20
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské, Unisex
Představec
Lapierre 31,8mm
Přehazovačka (měnič)
Sram NX Eagle
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
-
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
Rodi Excalibur 19
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Lapierre ProRace 29
Rám - velikosti
L, M, S, XL, XS
Rám - velikosti (cm)
35, 40, 44, 48, 53
Rám - velikosti (palec)
14, 16, 17,5, 19, 21
Řazení
Sram NX Eagle
Řídítka
Lapierre 720mm
Sedlo
Lapierre
Sedlovka
Lapierre 27,2 mm
Styl jízdy
Sportovní jízda, Závodní jízda
Vidlice
FOX Rhythm 32 Float
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice
100mm

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední / zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Styl jízdy - Závodní jízda

Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Horská kola
Horská kola jsou určena pro jízdu mimo zpevněné komunikace (polní a lesní cesty, náročný terén apod.). Horská kola jsou navržena tak, aby poskytla jezdci lepší kontrolu a ovladatelnost a aby byla odolnější při jízdě v náročném terénu. Má menší, robusnější rám a výše položený střed, který umožňuje lepší průchodnost terénem. Pláště jsou široké, aby lépe tlumily nárazy a měly větší přilnavost na rozbitém a kluzkém podkladu. Široký rozsah převodů (21 a více) umožňuje jízdu téměř v jakémkoliv terénu. Většina horských kol bývá vybavena odpruženými systémy (přední odpružená vidlice nebo přední a zadní odpružení), které lépe pohlcují nárazy a vibrace způsobené terénem. V současné době se horská kola vyrábějí ve velikostech 26, 27,5 a 29 palců.Horská kola nejsou příliš vhodné pro delší jízdu na zpevněných komunikacích (vyšší hmotnost, pláště s velkým valivým odporem, vzpřímenější, aerodynamicky méně vhodný posez).

Kola 27,5 a 29 palců Kromě dříve klasických 26 palcových kol výrobci přicházejí s modely s 27,5 palcovými koly a s 29 palcovými koly. Na straně 27,5 a 29 palcových kol je výhoda lepších jízdních vlastností.
Kola 27,5 palců jsou lépe ovladatelná, mají rychlejší akcelraci., naproti tomu 29 palcová kola lépe překonávají překážky, snáze udržují rychlost a na asfaltu se blíží krosovým kolům. V delších výjezdech pak díky trakci lépe stoupají. Mylné jsou pak názory, že 29 palcová kola jsou převážně určena pro vysoké jezdce. Naopak se s úspěchem prosazují i v menších rámových velikostech a také v dámském provedení. Jejich geometrie je přizpůsobena větším kolům, nabízí kratší rozvor pro lepší ovladatelnost i střed šlapání posunutý dolů, takže posed není o mnoho vyšší, nežli na klasických 27,5 kolech.
Současný trend je, že kola 26" dominují u kol pro technické disciplíny jako je sjezd a freeride, kde je vyžadována lepší ovladatelnost. 27,5 a 29 palcová horská kola naopak začínají převažovat ve všech ostatních kategoriích.

Informace o výrobci Lapierre:

Vášeň a inovace: unikátní styl, přesná představa o tom, jak mají kola vypadat

Již více než 60 let kombinuje LAPIERRE™ technologické inovace, design, pozornost na detail a zkušenosti z nejdůležitějších závodů aby nabízel nejefektivnější kola.

Ať už jezdíte silniční nebo MTB závody, či se rádi projíždíte ve volném čase, v kolekci LAPIERRE™ naleznete kolo vašich snů.

LAPIERRE™ jako lídr high-endových kol na francouzském trhu a postupně dobývá i zbytek světa.
60 let inovací a neustále zdokonalovaní vlastních patentovaných systémů zadního pružení (OST a FPS2) jsou skutečným technologickým přínosem ve světě MTB.

Našim stálým a dlouhodobým cílem je optimalizovat hmotnost kol. I když patří naše kola k nejlehčím na trhu, odmítáme přijímat zbytečná rizika, která by mohla ohrozit spolehlivost našich kol.

Testováno profesionálními závodníky!

Kvalita našich kol je denně prověřována jezdci týmů FDJ, LAPIERRE XC, LAPIERRE SAAB SALOMON a samotným Nicolasem Vouillozem.

Naši inženýři se aktivně podílejí a testování spolu s týmovými jezdci.

Ruční výroba

Důsledná kontrola a zapojení každého zaměstnance je nezbytností. Všechna LAPIERRE™ kola jsou skládána ve Francii mechaniky podepsanými na Bike Pass, který je doručován spolu s kolem. Takto je možné kontrolovat kvalitu každé fáze výrobního procesu.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Horská kola
Poznámka:

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.

Otevírací doba
Po-Čt: 9:00-18:00 hodin
Pá: 9:00-17:00 hodin
So-Ne: zavřeno
Ověřeno zákazníky
Slevové karty ISIC
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Copyright © 2020, Bike-Eshop.CZ, Design HERYNEK.COM   |  Mobilní verze
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.