Email
Heslo
Přihlášení přes Google Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Lapierre ProRace 3.9 2022 (29)
Lapierre ProRace 3.9 2022 (29)
Lapierre ProRace 3.9 2022 (29)
Lapierre ProRace 3.9 2022 (29)
Lapierre ProRace 3.9 2022 (29)

Lapierre ProRace 3.9 2022 (29)

Horské kolo Lapierre ProRace 3.9 s převody Shimano 1x12, hliníkovým rámem, koly o průměru 29 palců, vzduchovou vidlicí a kotoučovými brzdami.. Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
133165
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
Bonusový program+ 500 000 spokojených zákazníků20 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu Lapierre ProRace 3.9 2022 (29):

Horské kolo Lapierre ProRace 3.9 s převody Shimano 1x12, hliníkovým rámem, koly o průměru 29 palců, vzduchovou vidlicí a kotoučovými brzdami..

Rám s moderní závodní geometrií z patentované odlehčené slitiny Supreme 5 se standardem Boost, 29 palcová kola a mix pečlivě vybraných komponentů dělá z Lapierre Prorace 3.9 rychlý, výkonný a cenově dostupný hardtail. Ať už jste začátečník nebo zkušený jezdec, oceníte excelentní efektivitu během stoupání a snadnou ovladatelnost ve sjezdech.

Parametry u produktu

Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Shimano FC-M510
Náboj - přední
-
Náboj - zadní
Shimano FH-MT410
Pastorky
Shimano CS-M6100
Pastorky - rozsah zubů
10-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Tough Tom 2,25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské, Unisex
Představec
Lapierre
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M6100 Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
32
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
-
Rám - materiál
Hliník
Rám - velikosti
XL, L, M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
53, 48, 44, 40, 35
Rám - velikosti (palec)
21, 19, 17,5, 16, 14
Řazení
Shimano
Řídítka
Lapierre
Sedlo
Lapierre
Sedlovka
Lapierre
Styl jízdy
Sportovní jízda
Technologie
-
Vidlice
RST FiRST Air
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Horská kola
Horská kola jsou určena pro jízdu mimo zpevněné komunikace (polní a lesní cesty, náročný terén apod.). Horská kola jsou navržena tak, aby poskytla jezdci lepší kontrolu a ovladatelnost a aby byla odolnější při jízdě v náročném terénu. Má menší, robusnější rám a výše položený střed, který umožňuje lepší průchodnost terénem. Pláště jsou široké, aby lépe tlumily nárazy a měly větší přilnavost na rozbitém a kluzkém podkladu. Široký rozsah převodů (21 a více) umožňuje jízdu téměř v jakémkoliv terénu. Většina horských kol bývá vybavena odpruženými systémy (přední odpružená vidlice nebo přední a zadní odpružení), které lépe pohlcují nárazy a vibrace způsobené terénem. V současné době se horská kola vyrábějí ve velikostech 26, 27,5 a 29 palců.Horská kola nejsou příliš vhodné pro delší jízdu na zpevněných komunikacích (vyšší hmotnost, pláště s velkým valivým odporem, vzpřímenější, aerodynamicky méně vhodný posez).

Kola 27,5 a 29 palců Kromě dříve klasických 26 palcových kol výrobci přicházejí s modely s 27,5 palcovými koly a s 29 palcovými koly. Na straně 27,5 a 29 palcových kol je výhoda lepších jízdních vlastností.
Kola 27,5 palců jsou lépe ovladatelná, mají rychlejší akcelraci., naproti tomu 29 palcová kola lépe překonávají překážky, snáze udržují rychlost a na asfaltu se blíží krosovým kolům. V delších výjezdech pak díky trakci lépe stoupají. Mylné jsou pak názory, že 29 palcová kola jsou převážně určena pro vysoké jezdce. Naopak se s úspěchem prosazují i v menších rámových velikostech a také v dámském provedení. Jejich geometrie je přizpůsobena větším kolům, nabízí kratší rozvor pro lepší ovladatelnost i střed šlapání posunutý dolů, takže posed není o mnoho vyšší, nežli na klasických 27,5 kolech.
Současný trend je, že kola 26" dominují u kol pro technické disciplíny jako je sjezd a freeride, kde je vyžadována lepší ovladatelnost. 27,5 a 29 palcová horská kola naopak začínají převažovat ve všech ostatních kategoriích.

Vášeň a inovace: unikátní styl, přesná představa o tom, jak mají kola vypadat

Již více než 60 let kombinuje LAPIERRE™ technologické inovace, design, pozornost na detail a zkušenosti z nejdůležitějších závodů aby nabízel nejefektivnější kola.

Ať už jezdíte silniční nebo MTB závody, či se rádi projíždíte ve volném čase, v kolekci LAPIERRE™ naleznete kolo vašich snů.

LAPIERRE™ jako lídr high-endových kol na francouzském trhu a postupně dobývá i zbytek světa.
60 let inovací a neustále zdokonalovaní vlastních patentovaných systémů zadního pružení (OST a FPS2) jsou skutečným technologickým přínosem ve světě MTB.

Našim stálým a dlouhodobým cílem je optimalizovat hmotnost kol. I když patří naše kola k nejlehčím na trhu, odmítáme přijímat zbytečná rizika, která by mohla ohrozit spolehlivost našich kol.

Testováno profesionálními závodníky!

Kvalita našich kol je denně prověřována jezdci týmů FDJ, LAPIERRE XC, LAPIERRE SAAB SALOMON a samotným Nicolasem Vouillozem.

Naši inženýři se aktivně podílejí a testování spolu s týmovými jezdci.

Ruční výroba

Důsledná kontrola a zapojení každého zaměstnance je nezbytností. Všechna LAPIERRE™ kola jsou skládána ve Francii mechaniky podepsanými na Bike Pass, který je doručován spolu s kolem. Takto je možné kontrolovat kvalitu každé fáze výrobního procesu.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Jízdní kola / Horská kola
Poznámka:

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Copyright © 2024, Mandarin  |  Mobilní verze