x
nebo
nebo
  • ✔ Přístup k exluzivním slevám a cenám
  • ✔ Rychlejší proces objednávání
  • ✔ Pokročilé funkce eshopu
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Kona Lanai 2023 - velikost XS, 33 cm, tmavě modrá (26)

MAXI
Kona Lanai 2023 - velikost XS, 33 cm, tmavě modrá (26)
Akce Speciální sleva.
Konečná cena produktu po slevě.
Za tuto cenu můžete zakoupit maximálně 1ks
9 765 Kč s DPH
Sleva 5 725 Kč z ceny produktu se zobrazí v nákupním košíku.
skladem 1 ks
Expedice: Zítra
Běžně 16 990 Kč15 490 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
Kód produktu:
134618
Expedice: Zítra
Doručení od 119 Kč (CZ)

Horské kolo Kona Lanai 2023 s pohonem Shimano 2x8, hliníkovým rámem a koly o průměru 26 palců.


Horské kolo Kona Lanai 2023 s pohonem Shimano 2x8, hliníkovým rámem a koly o průměru 26 palců.

Parametry u produktu

Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Tektro HD-M280
Hmotnost (kg)
-
Kliky
ProWheel, Shimano Altus
Náboj - přední
Joytech, Solon
Náboj - zadní
Joytech, Solon
Pastorky
Shimano CS-HG200
Pastorky - rozsah zubů
12-32
Pevná osa
NE
Pláště
Maxxis Rekon 2,25, WTB Trail Boss 2,25
Počet převodů
2x8 (16)
Pohlaví
Pánské, Unisex
Představec
Kona
Přehazovačka (měnič)
Shimano Altus
Přesmykač
Shimano Altus
Převodníky počet zubů
36-22
Průměr pláště (palce)
26
Ráfek
Alex DP27K
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Lanai
Rám - velikosti
XS
Rám - velikosti (cm)
33
Rám - velikosti (palec)
13
Řazení
Shimano Altus
Řídítka
Kona
Sedlo
Kona
Sedlovka
Kona 31,6 mm
Styl jízdy
Rekreační jízda
Technologie
-
Vidlice
SR Suntour XCM, SR Suntour XCT 30
Vidlice - provedení
Pružina
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Vidlice - provedení - Pružina

Jde o konstrukčně nejjednodušší vidlice. Pružení vidlice zajišťuje pružina/elastomer. Vidlice lze v nastavovat na patroně vidlice šroubem. V případě, že vidlice je moc měkká nebo tvrdá lze v servise vyměnit ve vidlici pružinu za tvrdší nebo měkkčí.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Horská kola
Horská kola jsou určena pro jízdu mimo zpevněné komunikace (polní a lesní cesty, náročný terén apod.). Horská kola jsou navržena tak, aby poskytla jezdci lepší kontrolu a ovladatelnost a aby byla odolnější při jízdě v náročném terénu. Má menší, robusnější rám a výše položený střed, který umožňuje lepší průchodnost terénem. Pláště jsou široké, aby lépe tlumily nárazy a měly větší přilnavost na rozbitém a kluzkém podkladu. Široký rozsah převodů (21 a více) umožňuje jízdu téměř v jakémkoliv terénu. Většina horských kol bývá vybavena odpruženými systémy (přední odpružená vidlice nebo přední a zadní odpružení), které lépe pohlcují nárazy a vibrace způsobené terénem. V současné době se horská kola vyrábějí ve velikostech 26, 27,5 a 29 palců.Horská kola nejsou příliš vhodné pro delší jízdu na zpevněných komunikacích (vyšší hmotnost, pláště s velkým valivým odporem, vzpřímenější, aerodynamicky méně vhodný posez).

Kola 27,5 a 29 palců Kromě dříve klasických 26 palcových kol výrobci přicházejí s modely s 27,5 palcovými koly a s 29 palcovými koly. Na straně 27,5 a 29 palcových kol je výhoda lepších jízdních vlastností.
Kola 27,5 palců jsou lépe ovladatelná, mají rychlejší akcelraci., naproti tomu 29 palcová kola lépe překonávají překážky, snáze udržují rychlost a na asfaltu se blíží krosovým kolům. V delších výjezdech pak díky trakci lépe stoupají. Mylné jsou pak názory, že 29 palcová kola jsou převážně určena pro vysoké jezdce. Naopak se s úspěchem prosazují i v menších rámových velikostech a také v dámském provedení. Jejich geometrie je přizpůsobena větším kolům, nabízí kratší rozvor pro lepší ovladatelnost i střed šlapání posunutý dolů, takže posed není o mnoho vyšší, nežli na klasických 27,5 kolech.
Současný trend je, že kola 26" dominují u kol pro technické disciplíny jako je sjezd a freeride, kde je vyžadována lepší ovladatelnost. 27,5 a 29 palcová horská kola naopak začínají převažovat ve všech ostatních kategoriích.


Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Klasická verze webu