x
nebo
nebo
  • ✔ Přístup k exluzivním slevám a cenám
  • ✔ Rychlejší proces objednávání
  • ✔ Pokročilé funkce eshopu
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Apache Tanka Tate A1 - dámské, tmavě fialová 2022 (27,5)

Apache Tanka Tate A1 - dámské, tmavě fialová 2022 (27,5)
Varianty produktu
skladem 1 ks
Expedice: Dnes
Běžně 26 490 Kč21 990 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
Kód produktu:
136443
Expedice: Dnes
Doručení od 119 Kč (CZ)

Apache Tanka Tate A1 je horské kolo s hlinikovým rámem, koly o průměru 27,5 palce, odpruženou vzduchovou vidlicí a pohonem 1x11.

Apache Tanka Tate A1 je horské kolo s hlinikovým rámem, koly o průměru 27,5 palce, odpruženou vzduchovou vidlicí a pohonem 1x11.

Kolo pro bikerky či juniorky prahnoucí po maximální zábavě v terénu, taková je naše Tanka na sedmadvacítkových kolech. Rám s výrazným slopingem má univerzální geometrii, takže jízda bude vždy zážitkem a doslova rozmazlující zdvih přední pružinové vidlice zaručí bezpečné projetí i těch nejtěžších pasáží. To vše pak s trendy jednopřevodníkem a jedenáctkou převodů pro maximální jednoduchost.

- rám s obratnou geometrií a pevnou přední osou
- vzduchová vidlice se 120 mm zdvihem pro těžký terén
- převody 1x11, kazeta 11-50 zubů
- spolehlivé hydraulické kotoučové brzdy Shimano
- vnitřní pozice třmenu zadní brzdy pro lepší rozložení brzdného výkonu

Parametry u produktu

Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT201
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Prowheel MPX-CR094S-TT
Náboj - přední
Shimano HB-MT410
Náboj - zadní
Novatec D472TSBT
Pastorky
LTWOO CS-A11
Pastorky - rozsah zubů
11-50
Pevná osa
ANO - přední
Pláště
Mitas Ocelot 2,10
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Dámské
Představec
Nespecifikováno
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M5100 Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
-
Průměr pláště (palce)
27,5
Ráfek
-
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Tanka Tate
Rám - velikosti
M, S
Rám - velikosti (cm)
44, 38
Rám - velikosti (palec)
17, 15
Řazení
LTWOO SL-A11-X
Řídítka
-
Sedlo
Velo VL-1775
Sedlovka
-
Styl jízdy
Sportovní jízda
Technologie
-
Vidlice
RST Aerial Air
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
120

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Horská kola
Horská kola jsou určena pro jízdu mimo zpevněné komunikace (polní a lesní cesty, náročný terén apod.). Horská kola jsou navržena tak, aby poskytla jezdci lepší kontrolu a ovladatelnost a aby byla odolnější při jízdě v náročném terénu. Má menší, robusnější rám a výše položený střed, který umožňuje lepší průchodnost terénem. Pláště jsou široké, aby lépe tlumily nárazy a měly větší přilnavost na rozbitém a kluzkém podkladu. Široký rozsah převodů (21 a více) umožňuje jízdu téměř v jakémkoliv terénu. Většina horských kol bývá vybavena odpruženými systémy (přední odpružená vidlice nebo přední a zadní odpružení), které lépe pohlcují nárazy a vibrace způsobené terénem. V současné době se horská kola vyrábějí ve velikostech 26, 27,5 a 29 palců.Horská kola nejsou příliš vhodné pro delší jízdu na zpevněných komunikacích (vyšší hmotnost, pláště s velkým valivým odporem, vzpřímenější, aerodynamicky méně vhodný posez).

Kola 27,5 a 29 palců Kromě dříve klasických 26 palcových kol výrobci přicházejí s modely s 27,5 palcovými koly a s 29 palcovými koly. Na straně 27,5 a 29 palcových kol je výhoda lepších jízdních vlastností.
Kola 27,5 palců jsou lépe ovladatelná, mají rychlejší akcelraci., naproti tomu 29 palcová kola lépe překonávají překážky, snáze udržují rychlost a na asfaltu se blíží krosovým kolům. V delších výjezdech pak díky trakci lépe stoupají. Mylné jsou pak názory, že 29 palcová kola jsou převážně určena pro vysoké jezdce. Naopak se s úspěchem prosazují i v menších rámových velikostech a také v dámském provedení. Jejich geometrie je přizpůsobena větším kolům, nabízí kratší rozvor pro lepší ovladatelnost i střed šlapání posunutý dolů, takže posed není o mnoho vyšší, nežli na klasických 27,5 kolech.
Současný trend je, že kola 26" dominují u kol pro technické disciplíny jako je sjezd a freeride, kde je vyžadována lepší ovladatelnost. 27,5 a 29 palcová horská kola naopak začínají převažovat ve všech ostatních kategoriích.


Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Klasická verze webu