Apache Hupahu Bosch 1 Lady je horské elektrokolo s hliníkovým rámem, které je vybaveno středovým motorem Bosch PF CX Gen. 4, baterií o kapacitě 750 Wh, pohonem Shimano 1x12, vzduchovou vidlicí a koly o průměru 29 palců.
Nejlepší pevná devětadvacítka s nižším nástupem, nabídne precizně zpracovaný rám s integrovanou baterií, vnitřním vedením kabeláže a pevnou boostovou zadní osou.
Sportovní geometrii a pohodlný posed doplňuje odolnější provedení lehké přední vzduchové vidlice se 120mm zdvihem, takže brázdění lesních cest bude pohodlné a přitom svižné díky příznivému poměru celkové hmotnosti kola a výkonu motoru.
- jednodílné provedení spodní trubky s integrovanou 750Wh baterií a šasi motoru
- výměnná patka přehazovačky moderního standardu Sram UDH
- špičková vzduchová vidlice SR Suntour Axon 34 se zamykáním z řídítek
- motor Bosch Performance CX 4. generace
- displej Bosch Intuvia 50
- převody 1x12
- přehazovačka Shimano Deore XT
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
DISPLEJ INTUVIA | |||||
S praktickou Intuvií máte vše po ruce: Displej je snadno čitelný za jakýchkoli podmínek a poskytuje všechny důležité informace. Ebike počítač se ovládá intuitivně prostřednictvím samostatné řídicí jednotky. Intuitivní ovládací centrum Displej Intuvia je čitelný za všech světelných podmínek a kolo eBike lze snadno a intuitivně ovládat. Díky oddělené řídicí jednotce zůstávají vaše ruce stále bezpečně na řídítkách a díky doporučení řazení vždy šlapete na správný převod. Tím se šetří baterie a zvyšuje se dojezd. Díky aplikaci Intuvia máte všechny jízdní údaje vždy přehledně na očích. |
|||||
|
Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.
Perfektní kombinace | Podpora eSuspension | Přesné zrychlení | ||
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik. | Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů). | Pro jedinečný zážitek ze stezky. |
Efektivní využití | Vždy maximální výkon | Možnost šlapání bez odporu | ||
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie. | Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách. | Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu. |
Hlavní výhody
Velký převodníkBosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.
Výkonější Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.
Kompaktnější Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.
LehčíNový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).
CitlivějšíRežim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!
Lepší modulace Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.
PlynulejšíPřechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.
UžšíFaktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).
Větší kapacita Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.
IDEÁLNÍ POHON PRO KAŽDOU SITUACI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezproblémový nebo silný - a hlavně: přirozený. Pohonné jednotky Bosch eBike Systems Vám poskytnou jedinečný pocit z jízdy. Tři snímače měří sílu šlapání, kadenci a rychlost jezdce více než 1000krát za sekundu. To usnadňuje organickou souhru mezi Vámi a Vaším eBike kolem. Pohonná jednotka inteligentního systému, nová generace systému Bosch eBike Systems, zajišťuje jedinečný zážitek z jízdy na eBike kole. Chytrý systém kombinuje sofistikované vysoce kvalitní komponenty eBike s digitálními funkcemi, je plně propojený a díky pravidelným aktualizacím přes internet vždy aktuální. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ŘADY BOSCH | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FUNKČNOST A DESIGN | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Apache je uznávanou značkou v oblasti cyklistiky s důrazem na výrobu kvalitních a cenově dostupných jízdních kol. Sídlící v České republice, začala značka svou činnost v roce 1998 a od té doby nabízí širokou paletu bicyklů pro různé typy jíydz, od silnice až po horské a elektrické kola.
Silniční kola Apache jsou navržena pro rychlost a efektivitu na silnici. Tyto jízdní kola jsou konstruována s lehkými rámy a speciálními komponenty, aby maximalizovaly vaši jízdní výkonnost na silnici.
Apache také nabízí širokou škálu horských kol, které jsou navrženy tak, aby vydržely náročné horské stezky a terény. Tyto kola se vyznačují robustními rámy, odolnými komponenty a vysokokvalitními odpruženými vidlicemi pro kontrolu a pohodlí na technicky náročných trasách.
Elektrická kola Apache se stala stále populárnější pro svou schopnost poskytovat podporu motoru pro snazší a rychlejší jízdu. Apache nabízí několik různých modelů elektrických kol, včetně modelů pro silniční, městské a horské jízdy.
Jednou z klíčových hodnot značky Apache je poskytování kvalitních jízdních kol za dostupné ceny. Značka se spoléhá na pečlivý výběr komponentů a detailní konstrukční postupy, aby zajistila, že každé kolo, které opustí jejich továrnu, je stvořeno s maximální pozorností k detailu a kvalitě.
Apache je značka, která se hodí pro jezdce všech úrovní zkušeností. Nabízí kola pro různé typy jízdy a různé cenové rozpětí, což znamená, že ať už jste začátečník nebo zkušený jezdec, Apache má jízdní kolo, které odpovídá vašim potřebám a rozpočtu. Díky svému důrazu na kvalitu a cenovou dostupnost se Apache stala oblíbenou značkou mnoha cyklistů.
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.