Karbonový Crosshill CF je navržen pro rychlost a citlivost, aniž by obětoval stabilitu nebo pohodlnou pozici na dlouhé vzdálenosti. Nový Crosshill CF dokonale odráží představu o pohodlí a výkonu pro jízdu na gravelu, jak na rovných úsecích, tak v technických nebo strmých sekcích, aby každý jezdec měl jistotu.
Karbonový rám
3D Tubular™ To je unikátní a logické napojení sedlových vzpěr na horní rámovou trubku daleko před sedlovkou ponechává právě sedlovou trubku po celé své délce volnou a schopnou lépe tlumit vibrace a dodávat jezdci potřebný komfort. I samotné sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby poskytly vertikální flexibilitu díky svému eliptickému tvaru a dvojitému zlomu ve tvaru písmene S v horní části pro zvýšení absorpce vibrací. Hmotnost rámu: 1000 g (velikost M před lakováním). Rám je připraven uchycení blatníků, brašen a i vidlice má přípravu na uchycení světla, blatníku nebo lehkého nosiče. Francouzský Lapierre pamatoval i na opravdu vysoké jezdce (195 cm +) a do nabídky přidal i velikost XXL.
Široká a kompletní nabídka 7 modelů
V řadě Crosshill CF je sedm modelů, z nichž dva mají odpružené vidlice se zdvihem 30 a 40 mm pro náročnější použití v horách nebo na kamenitých cestách. Nižší modely jsou osazeny extrémně pohodlnými, hliníkovými řídítky (rise: 12 mm, drop 114 mm). U vyšších modelů jsou řídítka karbonová a umožňují více sportovnější posed. Kabeláž vchází do rámu už v představci a nic tak nekazí dokonalý vzhled.
Elektronické řazení pro lepší výkon
Elektronické sady SRAM AXS (Apex XPLR, Rival XPLR, Force XPLR) a nové řazení Shimano GRX Di2 jsou k dispozici u pěti modelů a zajišťují spolehlivé a přesné řazení za všech okolností. Jsou ideální pro sportovní a výkonnostní použití.
Jednopřevodník nebo dvojpřevodník, vyberte si sami
Máte nějaké preference? Crosshill nabízí obě možnosti. Dvojpřevodník pro modely Shimano GRX (mechanické a Di2), jednopřevodník pro modely SRAM AXS XLPR. Všechny rámy jsou kompatibilní pro obě možnosti.
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.
Velikost | XS | S | M | |||
Velikost kol | 28 | 28 | 28 | |||
Výška postavy (cm) | 153 - 160 | 158 - 165 | 164 - 175 | |||
ST délka sedlové trubky (mm) | 440 | 460 | 490 | |||
TT délka horní trubky (mm) | 529 | 541 | 552 | |||
HT délka hlavové trubky (mm) | 95 | 115 | 130 | |||
SA úhel sedlové trubky (stupně) | 73,5 | 73,5 | 73,5 | |||
HA úhel hlavové trubky (stupně) | 70,5 | 71 | 71 | |||
Stack (mm) | 546 | 567 | 581 | |||
Reach (mm) | 367 | 373 | 380 | |||
BB Drop (mm) | 71 | 71 | 71 | |||
WB rozvor kol (mm) | 1007 | 1016 | 1027 | |||
RC délka řetězové vzpěry (mm) | 430 | 430 | 430 |
Velikost | L | XL | 2XL | |||
Velikost kol | 28 | 28 | 28 | |||
Výška postavy (cm) | 174 - 185 | 184 - 195 | 195 - 210 | |||
ST délka sedlové trubky (mm) | 520 | 550 | 580 | |||
TT délka horní trubky (mm) | 570 | 585 | 601 | |||
HT délka hlavové trubky (mm) | 150 | 170 | 195 | |||
SA úhel sedlové trubky (stupně) | 73 | 72,5 | 72,5 | |||
HA úhel hlavové trubky (stupně) | 71,5 | 71,5 | 71,5 | |||
Stack (mm) | 601 | 620 | 644 | |||
Reach (mm) | 386 | 390 | 398 | |||
BB Drop (mm) | 70 | 70 | 70 | |||
WB rozvor kol (mm) | 1036 | 1045 | 1062 | |||
RC délka řetězové vzpěry (mm) | 430 | 430 | 430 |
Vášeň a inovace: unikátní styl, přesná představa o tom, jak mají kola vypadat
Již více než 60 let kombinuje LAPIERRE™ technologické inovace, design, pozornost na detail a zkušenosti z nejdůležitějších závodů aby nabízel nejefektivnější kola.
Ať už jezdíte silniční nebo MTB závody, či se rádi projíždíte ve volném čase, v kolekci LAPIERRE™ naleznete kolo vašich snů.
LAPIERRE™ jako lídr high-endových kol na francouzském trhu a postupně dobývá i zbytek světa.
60 let inovací a neustále zdokonalovaní vlastních patentovaných systémů zadního pružení (OST a FPS2) jsou skutečným technologickým přínosem ve světě MTB.
Našim stálým a dlouhodobým cílem je optimalizovat hmotnost kol. I když patří naše kola k nejlehčím na trhu, odmítáme přijímat zbytečná rizika, která by mohla ohrozit spolehlivost našich kol.
Testováno profesionálními závodníky!
Kvalita našich kol je denně prověřována jezdci týmů FDJ, LAPIERRE XC, LAPIERRE SAAB SALOMON a samotným Nicolasem Vouillozem.
Naši inženýři se aktivně podílejí a testování spolu s týmovými jezdci.
Ruční výroba
Důsledná kontrola a zapojení každého zaměstnance je nezbytností. Všechna LAPIERRE™ kola jsou skládána ve Francii mechaniky podepsanými na Bike Pass, který je doručován spolu s kolem. Takto je možné kontrolovat kvalitu každé fáze výrobního procesu.
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.