LAPIERRE Crosshill 3.0 patří do kategorie gravel biků – něco mezi silničním, cyklokrosovým a horským kolem. Kouzlo těchto modelů spočívá v jejich univerzálnosti. Díky plášťům WTB poletíte po asfaltu jako drak, ale můžete se vydat i na lákavou odbočku do lesa. Rám doplňuje karbonová vidlice, která vydrží ve výjezdech i na dlouhých rovinkách, a v rychlých klesáních vás podrží pohon Shimano. Součástí výbavy jsou blatníky a zadní nosič. Ready for bikepacking!
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Velikost | XS | S | M | L | XL | |||||
Velikost kol | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | |||||
Výška postavy (cm) | 155 - 162 | 160 - 172 | 170 - 182 | 180 - 190 | 188 - 195 | |||||
ST délka sedlové trubky (mm) | 420 | 460 | 500 | 550 | 600 | |||||
TT délka horní trubky (mm) | 525 | 544 | 561 | 579 | 596 | |||||
HT délka hlavové trubky (mm) | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | |||||
SA úhel sedlové trubky (stupně) | 70 | 70,5 | 71 | 71 | 71,5 | |||||
HA úhel hlavové trubky (stupně) | 73 | 73 | 72,5 | 72,5 | 72 | |||||
Stack (mm) | 517 | 547 | 577 | 605 | 636 | |||||
Reach (mm) | 366 | 376 | 378 | 388 | 389 | |||||
BB Drop (mm) | -75 | -75 | -75 | -75 | -75 | |||||
WB rozvor kol (mm) | - | - | - | - | - | |||||
RC délka řetězové vzpěry (mm) | 435 | 435 | 435 | 435 | 435 |
Vášeň a inovace: unikátní styl, přesná představa o tom, jak mají kola vypadat
Již více než 60 let kombinuje LAPIERRE™ technologické inovace, design, pozornost na detail a zkušenosti z nejdůležitějších závodů aby nabízel nejefektivnější kola.
Ať už jezdíte silniční nebo MTB závody, či se rádi projíždíte ve volném čase, v kolekci LAPIERRE™ naleznete kolo vašich snů.
LAPIERRE™ jako lídr high-endových kol na francouzském trhu a postupně dobývá i zbytek světa.
60 let inovací a neustále zdokonalovaní vlastních patentovaných systémů zadního pružení (OST a FPS2) jsou skutečným technologickým přínosem ve světě MTB.
Našim stálým a dlouhodobým cílem je optimalizovat hmotnost kol. I když patří naše kola k nejlehčím na trhu, odmítáme přijímat zbytečná rizika, která by mohla ohrozit spolehlivost našich kol.
Testováno profesionálními závodníky!
Kvalita našich kol je denně prověřována jezdci týmů FDJ, LAPIERRE XC, LAPIERRE SAAB SALOMON a samotným Nicolasem Vouillozem.
Naši inženýři se aktivně podílejí a testování spolu s týmovými jezdci.
Ruční výroba
Důsledná kontrola a zapojení každého zaměstnance je nezbytností. Všechna LAPIERRE™ kola jsou skládána ve Francii mechaniky podepsanými na Bike Pass, který je doručován spolu s kolem. Takto je možné kontrolovat kvalitu každé fáze výrobního procesu.
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.