x
nebo
nebo
  • ✔ Přístup k exluzivním slevám a cenám
  • ✔ Rychlejší proces objednávání
  • ✔ Pokročilé funkce eshopu
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

GT Stomper Prime - černá (26)

GT Stomper Prime - černá (26)
GT Stomper Prime - černá (26)
GT Stomper Prime - černá (26)
Akce Speciální sleva 5%.
Konečná cena produktu po slevě.
11 399 Kč s DPH
Sleva 600 Kč z ceny produktu se zobrazí v nákupním košíku.
skladem u dodavatele
Expedice: Po 27.01.
11 999 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
Kód produktu:
141788
Expedice: Po 27.01.
Doručení od 119 Kč (CZ)

Dětské kolo s 26 palcovými koly, odpruženou vidlicí a pohonem 1x7.

Detailní informace k produktu gT Stomper Prime - černá (26):

Model GT Stomper Prime je postaven na našem systému LegitFit, má lehký hliníkový rám a je vybaven odpruženými vidlicemi pro hladký pocit a převody Shimano pro dlouhotrvající zábavu, jízdu za jízdou - v terénu, na silnici, na štěrku, v životě.

Parametry u produktu

Brzdy
Ráfkové brzdy
Brzdy model
-
Hmotnost (kg)
-
Kliky
ProWheel
Pastorky
SunRace
Pastorky - rozsah zubů
14-34
Počet převodů
1x7 (7)
Pohlaví
Dětské/Juniorské
Přehazovačka (měnič)
MicroShift RD-M26C
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
30
Průměr pláště (palce)
26
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
LegitFit
Rám - velikosti (cm)
-
Rám - velikosti (palec)
-
Řazení
MicroShift
Vidlice
All Terra CH-565
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Ráfkové brzdy

Výhodou ráfkový brzd(V-Brake) je nízká cena, nízká hmotnost a jednoduchost servisu. Oproti tomu se hůře chovají za nepříznivého počasí, což lze částečně řešit volbou kvalitních brzdových špalků. V-brake brzdy se v dnešní době nejvíce používají na kola krosová, levnější modely horských kol a kola dětská.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.


Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Klasická verze webu