Sportovní celoodpružené horské kolo s novým pohonem Bosch Performance CX (75Nm) 4 Generace, plně integrovanou baterií 625Wh a oblíbeným displejem Bosch Intuvia.
Pohon | Bosch CX Gen.4 |
Velikost | 21 |
Motor | Bosch PERFORMANCE CX Gen.4 - 25km/h / 75Nm |
Baterie | Bosch PowerTUBE 625Wh hor |
Displej | Bosch PURION LCD Display |
Nabíječka | Bosch STANDARD Charger 4A |
Barva | Černá |
Rám | Macina Chacana 29“ Alloy6061 SLL-E 125mm; PT625 Bosch Gen.4 / M-0186 |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+ 230x57.5 |
Vidlice | Suntour XCR 34 air 29“ LOR 130mm 15x110 taper |
Hlavové složení | KTM Team angle limit 1.1/8>1.5“ |
Představec | KTM Comp 7° |
Řídítka | KTM Comp rizer15 720mm |
Přehazovačka | Shimano Deore M6000-10 GS shadow+ |
Řazení | Shimano Deore T6000-10 w/Display |
Brzdy | Shimano MT420 4-Piston/Shimano RT64 CL 203 / 180 |
Gripy/Omotávka | KTM Comp Lock |
Kliky | KTM COMP ISIS 170mm Q16/FSA Megatooth steel 36T with Chainguard |
Kazeta | Shimano Deore HG500-10 / 11-42 |
Řetěz | Shimano E6090-10 e-bike |
Ráfky / Kola | KTM Line - Shimano Deore M6010B CL 32H 110-15TA Ambrosio E30 Trail 32H 622x30TC DT Champion 2.0 black/KTM Line - Shimano Deore M6010B CL 32H 148-12TA Ambrosio E30 Trail 32H 622x30TC DT Alpine II 2.34 black |
Sedlovka | KTM Comp 30.9/400 |
Pláště / duše | Schwalbe Nobby Nic Perf. TLR 60-622 |
Sedlo | Ergon SM10 |
Pedály | MTB-Pedal VP-195E alloy |
Hmotnost | 24,3 kg (without pedals) |
Nosnost | 143 kg (permissible total weight) |
Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.
Perfektní kombinace | Podpora eSuspension | Přesné zrychlení | ||
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik. | Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů). | Pro jedinečný zážitek ze stezky. |
Efektivní využití | Vždy maximální výkon | Možnost šlapání bez odporu | ||
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie. | Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách. | Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu. |
Hlavní výhody
Velký převodníkBosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.
Výkonější Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.
Kompaktnější Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.
LehčíNový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).
CitlivějšíRežim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!
Lepší modulace Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.
PlynulejšíPřechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.
UžšíFaktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).
Větší kapacita Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.
IDEÁLNÍ POHON PRO KAŽDOU SITUACI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezproblémový nebo silný - a hlavně: přirozený. Pohonné jednotky Bosch eBike Systems Vám poskytnou jedinečný pocit z jízdy. Tři snímače měří sílu šlapání, kadenci a rychlost jezdce více než 1000krát za sekundu. To usnadňuje organickou souhru mezi Vámi a Vaším eBike kolem. Pohonná jednotka inteligentního systému, nová generace systému Bosch eBike Systems, zajišťuje jedinečný zážitek z jízdy na eBike kole. Chytrý systém kombinuje sofistikované vysoce kvalitní komponenty eBike s digitálními funkcemi, je plně propojený a díky pravidelným aktualizacím přes internet vždy aktuální. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ŘADY BOSCH | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FUNKČNOST A DESIGN | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|