GHOST E-ASX 130 Essential na celoodpruženém rámu ASX je spolehlivý a maximálně pohodlný e-bike, který snoubí atraktivní design s prvotřídním pohonem Bosch Performance CX a baterií o kapacitě 625Wh. GHOST E-ASX pro jedinečný prožitek z jízdy!
Prostě vyjet ven, zapnout super tichou podporu šlapání, vypnout hlavu a ztratit se v přírodě. Tenhle celoodpružený e-stroj se nezalekne žádné lesní cesty ani stezky. Výkonný motor Bosch Performance Line CX s 85 Nm kroutivého momentu a baterie Bosch Powertube o slušné kapacitě 625 Wh vás bleskově vyvezou nahoru, zatímco komponenty odpružení SR Suntour, díky který E-ASX dosahuje 130 mm předního i zadního zdvihu, vám zajistí dokonalý prožitek z jízdy při cestě dolů. Hliníkový rám s moderní geometrií je osazen špičkovým 11rychlostním Shimano Deore a spolehlivými brzdami Shimano BR-MT420. Díky nízkému těžišti je E-ASX perfektně stabilní a dobře ovladatelný. Tento MTB e-bike splní všechny vaše představy o nekonečném e-dobrodružství, třeba na hřebenu hor.
Displej a dálkové LED ovládání jsou srdcem inteligentního systému Bosch. Na displeji si můžete zobrazit všechny důležité informace a snadno ovládat úrovně asistence. Navíc se vaše výlety s novou aplikací E-Bike Flow stanou individuálním zážitkem. Baterie Bosch Powertube o kapacitě 750 Wh zaručuje maximální dojezd. Má elegantní design a malou, kompaktní nabíječku, která je ideální na cesty, velmi snadno se používá a baterie se s ní nabíjí rychleji.
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.
Perfektní kombinace | Podpora eSuspension | Přesné zrychlení | ||
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik. | Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů). | Pro jedinečný zážitek ze stezky. |
Efektivní využití | Vždy maximální výkon | Možnost šlapání bez odporu | ||
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie. | Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách. | Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu. |
Hlavní výhody
Velký převodníkBosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.
Výkonější Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.
Kompaktnější Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.
LehčíNový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).
CitlivějšíRežim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!
Lepší modulace Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.
PlynulejšíPřechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.
UžšíFaktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).
Větší kapacita Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Velikost | S | M | L | XL | ||||
Velikost kol | 29 / 27,5 | 29 / 27,5 | 29 / 27,5 | 29 / 27,5 | ||||
Výška postavy (cm) | 163 - 173 | 171 - 181 | 179 - 189 | 187 - 197 | ||||
ST délka sedlové trubky (mm) | 390 | 430 | 470 | 510 | ||||
TT délka horní trubky (mm) | 588 | 610 | 634 | 664 | ||||
HT délka hlavové trubky (mm) | 110 | 120 | 140 | 160 | ||||
SA úhel sedlové trubky (stupně) | 76 | 76 | 76 | 76 | ||||
HA úhel hlavové trubky (stupně) | 65.5 | 66 | 66 | 66 | ||||
Stack (mm) | 611 | 621 | 640 | 658 | ||||
Reach (mm) | 436 | 455 | 475 | 500 | ||||
BB Drop (mm) | 30 | 30 | 30 | 30 | ||||
WB rozvor kol (mm) | 1216 | 1233 | 1261 | 1294 | ||||
RC délka řetězové vzpěry (mm) | 460 | 460 | 460 | 460 |
IDEÁLNÍ POHON PRO KAŽDOU SITUACI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezproblémový nebo silný - a hlavně: přirozený. Pohonné jednotky Bosch eBike Systems Vám poskytnou jedinečný pocit z jízdy. Tři snímače měří sílu šlapání, kadenci a rychlost jezdce více než 1000krát za sekundu. To usnadňuje organickou souhru mezi Vámi a Vaším eBike kolem. Pohonná jednotka inteligentního systému, nová generace systému Bosch eBike Systems, zajišťuje jedinečný zážitek z jízdy na eBike kole. Chytrý systém kombinuje sofistikované vysoce kvalitní komponenty eBike s digitálními funkcemi, je plně propojený a díky pravidelným aktualizacím přes internet vždy aktuální. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ŘADY BOSCH | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FUNKČNOST A DESIGN | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filosofie
Snažíme se splnit i ty nejnáročnější požadavky našich zákazníků
Ať jste profesionální nebo rekreační sportovec, my věříme, že pouze kola nabízející nejvyšší možnou kvalitu a bezpečnostní standardy můžou uspokojit vás a vaše požadavky. Tvrdě pracujeme na tom, abychom plnili naši filosofii být stále lepší a lepší.
Naše láska ke kolům je viditelná v každém kroku jejich vývoje – při plánování, technickém vývoji i návrhu designu. Je nutné říct, že naše kola nejsou testována jen v laboratorních podmínkách, ale také na našich testovacích tratích. Při vývoji samozřejmě využíváme také know-how a velké zkušenosti našich předních týmových jezdců.
Motivace, know-how a nadšení našeho týmu je neodmyslitelnou součástí každého z našich kol – a požadavky našich zákazníků jsou pro nás nejdůležitějšími pravidly. Nabízíme prémiové produkty pro náruživé jezdce.
Vyzkoušejte to. Najděte v sobě svého GHOSTA.
Nakoukněte pod pokličku našim vývojářům! Toto video ukazuje proces zrodu kol GHOST. Od prvních skic, přes laboratorní testy, až k testovacím jízdám v terénu. Teprve poté, co kola úspěšně projdou všemi těmito náročnými zkouškami, můžeme být spokojeni a víme, že budete spokojeni i vy - naši zákazníci.
GHOST historie
Věnovat se práci, která je naším koníčkem – sen, který se stal realitou. Jak čas ukázal, zakladatelé Klaus Moehwald a Uwe Kalliwoda udělali v roce 1993 skvělé rozhodnutí a jejich malý obchod se postupně změnil v globálního hráče.
Svá první kola jsme navrhovali ve Waldsassenu v severním Bavorsku. Již od počátku jsme se vždy snažili stanovit nové standardy pro naše výrobky a stále být o kousek lepší. Následující rok byl náš sortiment poměrně úzký, ale mohli jsme na něj být oprávněně pyšní.
Jízdní kola propracovaná do posledního detailu, vybavená nejmodernějšími technologiemi a hlavně – konstruována s vášní. Po naší první prezentaci na Eurobike máme důkaz: Pokud jde o kvalitu a bezpečnost, nevyplatí se žádné kompromisy. Poptávka rostla a naše prodejní a distribuční síť se stále rozšiřovala
Samozřejmě se rozrůstal i náš tým. Každý člen týmu GHOST přináší jedinečné nápady, představuje individuální osobnost a kreativní přístup k řešení problémů. Ale jednu věc máme společnou: Naši lásku k jízdním kolům. GHOST představuje nekompromisní kvalitu, nejvyšší bezpečnostní standardy a nejnovější technologie – bezkonkurenční užitnou hodnotu. A naši GHOST hrdinové to dokazují: V roce 2008 získala na svém kole GHOST Sabine Spitz zlatou olympijskou medaili v Cross Country. V roce 2009 se Lisi Osl stala vítězkou Světového poháru Cross Country horských kol. Gratulujeme!
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být ilustrativní. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncové ceny.